Въпроси и отговори

Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси от клиентите ни. Отговорите се отнасят както за физическите магазини на КРЕЗ, така и за онлайн магазина. 

Не се колебайте да ни позвъните ако не намерите отговор на въпросите си тук. Ние с радост ще ви помогнем.

 
Мога ли да пазарувам на изплащане?

Да, в нашите магазини можете да пазарувате на изплащане, използвайки услугите на BNP Pariba и TBI. Ако планирате ремонт ,можете изцяло да го платите на вноски, независимо от единичната цена на продуктите. За съжаление все още не предлагаме покупка на лизинг за онлайн магазина на КРЕЗ.

 

Мога ли да платя по банков път?

Да. Магазините на КРЕЗ приемат банково разплащане. Изберете си продукти и се обърнете към отдел Информация. Те ще  изготвят проформа-фактура, която може да ползвате като основание за плащане в банката. След потвърждение за получаването на сумата ще можете да вземете продуктите от магазина.

 

Можете ли да доставите покупките ми до вкъщи?

Разбира се. КРЕЗ предлага доставка в рамките на област Пазарджик на всякакъв вид стоки. Разполагаме с подвижен кран, бусове и камиони, които бързо и безпроблемно ще доставят желаните продукти до вашия дом или строителен обект. За доставки извън  област Пазарджик, както и за покупки от онлайн магазина на КРЕЗ, използваме куриерски услуги. За повече информация относно цените можете да се свършете с нас. 

За покупки на стойност над 299лв доставката в рамките на град Пазарджик е безплатна :)

 

Какво е Бонус карта КРЕЗ ?

Бонус карта КРЕЗ е система за лоялни клиенти на нашите магазини. Ако сте притежател на бонус карта КРЕЗ получавате 1% подарък от всеки лев, който оставяте в нашите магазини. Това е точно 1 стотинка! По този начин се отблагодаряваме на всички Вас - нашите лоялни приятели. Повече информация

 

Предлагате ли монтаж за мебели ?

КРЕЗ предлага монтаж на мебели, закупени от нашите магазини. За да поръчате монтаж, е необходимо да се обърнете към нашите консултанти от отдела. След като посочите дата и час на монтажа, които са удобни за Вас, нашият обучен монтажен екип ще се свърже с вас за уточнение на детайлите. Освен монтаж на мебели, КРЕЗ може да предложи и монтаж на ламиниран паркет и други стоки от магазина. За повече подробности попитайте на отдел Информация.

 

Купих си продукт, и той се счупи. Какво да направя ?

Ние стриктно следим за качеството на продуктите, които предлагаме. Въпреки процедурите за отсяване не успяваме да предотвратим повреди в някои стоки. Ако сте купили електрически уред и той се повреди скоро след покупката, можете да го донесете до отдел Информация, където ще го изпратим на гаранционен сервиз. Можете и сами да го изпратите на оторизиран сервиз, ако в гаранционната карта е упоментат адрес на такъв. Според българското законодателство всички електрически уреди, продавани на частни лица имат задължителна двугодишна гаранция.

 

Мога ли купя продукт, но да го взема друг ден ?

Разбира се. За целта не е нужно да плащате цялата сума за продуктите, които сте харесали. Ще платите авансово част от сумата, и когато вземете продуктите от магазина ще платите остатъка от покупката.

 

Харесах си продукти от магазина, но се продават по заявка. Как да ги поръчам ?

Има продукти, които продаваме само с предварителна поръчка. Ако харесате такъв продукт ние можем да го поръчаме за Вас във възможно най-кратък срок. За целта е необходимо да заплатите авансово 30% от цената на продукта. След като пристигне при нас ще бъдете уведомени от нашите служители.

 

Мога ли да заменя продукт, който съм купил от КРЕЗ?

Да. Можем да заменим продукти, но в рамките на 15 дни от датата на продажбата. За да замените продукта се уверете, че опаковката му е непокътната и е в добър търговски вид, както и, че пазите касовата бележка от продажбата. Ако продуктът не отговаря на тези условия КРЕЗ ще откаже замяната. След като замените продукта ще генерираме аванс за сумата на замяната, с който можете да си харесате нещо друго от магазините ни. Важно е да споменем, че когато замяната се отнася за онлайн продажба, транспортните разходи са за сметка на клиента.

endfaq